Vrácení zboží

Vrácení zboží

1. Zboží, které jsem si objednal, nevyhovuje účelu / nesplňuje mé představy / má nevhodné parametry.

Samozřejmě naším cílem je mít pouze spokojené zákazníky. Proto pokud jste s dodávkou z nějakého důvodu nespokojeni, můžete ho během 14 dnů vrátit ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. Náklady na vrácení zboží hradíte vy a my vám vrátíme celou částku, kterou jste za dodávku zaplatili krácenou o částku na dopravu k vám. 

2. Dodávku jsem obdržel, ale zboží vypadá jinak, než na internetu / v katalogu.

Platí vše, co v předchozím bodě 1. Pokud se současně shodneme na tom, že nějaký konkrétní obrázek načeho sortimentu je zavádějící a vyvolal ve vás mylná očekávání, vrátíme vám i náklady na dopravu dodávky. Obrázek / ky samozřejmě odstraníme / upravíme tak, aby odpovídaly skutečnosti. Neneseme odpovědnost za poškození nebo ztrátu vracené dodávky. Proto doporučujeme posílat vše doporučeně / s možností sledování zásilky. 

3. Koupil jsem zboží jako dárek, ale obdarovaný z dárku nemá z nějakého důvodu radost.

Platí podmínky bodu 1. Náklady na vrácení zboží hradíme pouze v případě, že jste zakázku obdrželi poškozenou, ve špatném množství nebo s neodpovídajícími položkami. Neneseme odpovědnost za poškození nebo ztrátu vracené dodávky. Proto doporučujeme posílat vše doporučeně / s možností sledování zásilky. 

4. Objednané zboží neplní účel / dorazilo poškozené / je vadné. 

Platí podmínky bodu 1. Náklady na vrácení zboží hradíme pouze v případě, že jste zakázku obdrželi poškozenou, ve špatném množství nebo s neodpovídajícími položkami. Neneseme odpovědnost za poškození nebo ztrátu vracené dodávky. Proto doporučujeme posílat vše doporučeně / s možností sledování zásilky. 

Jak mohu dodávku vrátit?

Nejlepší jse spojit se s námi mailem (info@woodblocx.cz) nebo telefonicky (+420 606 642 404) a vše si dohodnout. Můžeme vám za určitých podmínek pomoci se zasláním zboží zpět. Pokud je zboží poškozené, často ho není potřeba vracet, ale stačí vám zaslat poškozené části.